Thursday, March 5, 2009

Tak for pakke!

Hej Darcy,

Jeg modtaget den pakke du sendte mig. Tusinde Tak!!!  Jeg elsker Swedish Fish og vi har dem ikke herover.  Underligt fordi vi er ved siden af sverige. Jeg tror pakken havde en rigtig hård tur, det er beskadiget, men mange swedish fish er stadig i live. ^^ Også tak for Montgomery Inn Sauce.  Det er rigtig godt!  

Nu...

Jeg havde sprogskole i dag.  Det or ok, men mange mange timer.  Jeg er meget bedre på dansk!  Vi ses snart!

Kyle - while - was- a - bear

9 comments:

Francine St. Laurent said...

hej! det rigtig godt du skrive noget på dansk på din blog! men måske det er en god ide at oversæt til Englesk for din familie og venner?
holde skriftligt :)
francine

Anonymous said...

Hej Kyle!

Jeg kan ikke tro, du allerede har den pakke! Lyder som om det var en barsk tur. Var alt stadig er i kassen? (Suppe, fransk løg mix) jeg ikke gjorde et godt stykke arbejde på emballeringsforskrifter det, som jeg fyldte for meget i det, men sådan er livet.
Jeg er glad for du tager det sprog klassen, og at tale dansk, men jeg savner at tale med dig på Skype. Forhåbentlig vil du logge på, så vi kan se dit ansigt lejlighed.
Det er Green Beer Day her i Oxford, så jeg opholder sig væk fra gaden. Det er lidt regnvejr, men vil være i midten af 50'erne, så jeg er sikker på, at den grønne shirts vil være at fylde fortove!
Hug til dig, og tak igen for at råbe-out. En fødselsdag kommer op, ja!
Elsker dig, DARCY

Anonymous said...

Kyle -

Gå til miamihawktalk.com, og klik på diskussionen om Green Beer Day. Der er et link til GB billeder. Du må elske din hjemby! Er ikke, at Val Jena på pic # 41?

D.

Anonymous said...

Francine --

I am enjoying reading Kyle's blog, even though it is in Danish, because of the great translator Ky suggested at

http://translate.google.com/translate_t#

The only problem is...now he can't keep secrets from us! HA!

Hope YOU'RE having a stor dag i Danmark!

-Kyle's Dad

Anonymous said...

Francine--

We're still enjoying reading Kyle's blog, even though it is now mostly in Danish, because of the great translation website he recommended at

http://translate.google.com/translate_t#

The only problem is... now he can't keep secrets from us. HA!

Good to read about you, too, Francine. I hope you are having a stor dag i Danmark!

--Kyle's Dad

Anonymous said...

Val er nu pic # 52

D.

Francine St. Laurent said...

haha hvor sjovt! det er godt.. du kan også lære dansk! ja.. google oversæt er godt.. nogen gange!
det er fantastisk at du har også læst min blog! tak skal du ha'
hehe.. det er sjovt..
(how funny! it's really good.. you can also learn danish! google translator is good.. sometimes! it's great that you read my blog too!)

Anonymous said...

Ugh... Fine. I'll go along with the whole Danish thing. But that doesn't mean I'll like it. And I'm sticking to English!

Anonymous said...

By the way, I have a massive pile of stuff developing in a corner of things I've been meaning to send you.. I just don't know how to do it. I DON'T CARE IF IT COSTS MONEY!! I'll deal with it. You should just probably tell me how to get it to you.