Thursday, March 12, 2009

Min Ven Jonas Bonde *LOLZ

Hej allesammen!!!
Jeg har fået mange venner.  En af mine venner hedder Jonas.  Han bor i Vejen.  Jeg kender ham fordi at jeg går på gymnasiet med ham.  Vi hører det samme musik.  Vi hører secondhand serenade.  Vi har været til fest sammen og han drikker ligesom alle mine andre venner.  Vi har ikke time sammen, kun idræt og biologi.


Google translate will not translate that how I want you guys to read it. ^^ I will translate it properly now below.

Hej all!!!
I have many friends. One of my friends is named Jonas.  He lives in Vejen.  I know him because I go to the gymnasium with him.  We listen to the same music.  We listen to Secondhand Serenade.  We have benn to parties together and he drinks alongside all my other friends.  We don't have the same classes, only Gym (sports) and biology.


4 comments:

Anonymous said...

Good for you :)

Anonymous said...

Hej Kyle! Jeg er virkelig nyder at få dit kort indblik i, hvad du laver dagligt - dine venner, musik, fester osv. Hold dem kommer! De billeder hjælpe mig Envision, hvor du er, så smid dem i, når du kan.

Vi savner dig, og denne blog hjælper at få os til at føle sig tættere. Thanks, kiddo!

Love, DARCY

Anonymous said...

So uh... I've decided.

Anonymous said...

Hi Kyle! Jeg er glad for din fødselsdag middag var godt i aftes. Du kan forlade Montgomery Inn sauce med Fuglo's hvis de kan lide det. Hold blogs kommende.
Kærlighed,
Mor