Wednesday, March 11, 2009

Solskinsdag!

I dag, jeg er rigtig glade.  In Vejen og Askov vi har sol, det er rigtig varm, og træerne er grøn.  Jeg åben min vindue og har frisk luft i min værelse.  Det er meget rar.

Også jeg stadig har sprogskole.  Det er også awsome.  Jeg kan lære meget godt dansk i sprogskole fordi vi snakker kun dansk i klass for mange timer.  Jeg læse min dansk bog og jeg skrive på min projektmappe.  Men jeg er stadig ikke så godt på dansk fordi gramatik er svært og stavning er også svært.


3 comments:

Anonymous said...

Vidunderlig!

Du bør være meget stolt af din læring i dansk sprog klasse. Det er det, du kom til Danmark for at lære. Du vil vide meget mere om, hvad det vil sige at være dansk og hvordan danskerne tror. Du kan endda begynde at tænke som en dansker selv. Hold arbejder hårdt. Vi er stolte af jer.

Hold smilende.

- Far.

TheOhioCyclist said...

When you use translate to write, remember to keep your name as dad. Because you are not my far, you are my dad, Far is Eli... Dad is Scott. :) Sammen med Mor og Mom!

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.